piątek, 24 czerwca 2016

Archipelag Bremus An

Na ów wysepkę może nas zabrać Kapitana Fork la Rush (79.48) w Porcie Tuzmer. Umożliwia nam tą wyprawę jeśli zdobędziemy 75 poziom doświadczenia i posiadali 50k złota (istnieje ryzyko iż wypadniemy za burtę i nie dostaniemy się na naszą wyspę lub też dostaniemy się po drodze na pokład Latającego Holendra, przyjdzie nam wtedy walczyć ze szkieletami). Marynarz Sjorvar (11.30) może nas wydostać z archipelagu Bremus An 
Muszle respią się około 13 minut 

Współrzędne muszelek: 
43.27 , 22.12 , 63.8 , 79.11 , 88.23 , 88.36 , 81.48 , 73.57 , 89.15 , 71.27 , 53.53 , 33.53 , 23.49 , 14.42 , 22.39

Możemy złapać także zatrucie, które trwa 30 min. Obniża nasze odporności (oprócz odp. na truciznę), unik oraz blok o około 8
Jeśli podczas otwierania muszli, wasza broń się złamie możecie ją naprawić u kowala Kalpusa, swój warsztat ma na pozycji (35.47) w Tuzmer. Ta inwestycja będzie nas kosztowała 50k złota, dlatego polecam kupić jakieś bronie na 1 lvl 
Złamaną bronią nie można otwierać muszli! Pojawi się wówczas komunikat po kliknięciu na muszlę: [Muszla jest otwarta i pokryta w środku jakimś szlamem. Prawdopodobnie żyjące w niej stworzenie umarło.] 

Potwory 'pułapki' na które należy uważać gdyż mogą nas zabić: 
Krab Pustelnik 123 lvl 
Krab Wełnistoszczypcy 121 lvl 
Są tu też ośmiornice (82 lvl, 85 lvl) i kałamarnice(87 lvl, 88 lvl), na których bardzo ładnie się expi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz