czwartek, 23 czerwca 2016

Przedmieścia Karka-han

1.Grzyby w kopalni (5 lvl)– 
zbierz dziesięć Zielonków Obłąkańców dla Niewolnika Gustafa (jest on w kopalni, Kopalnia Mahnior p.2) – 327 expa, 50 złota oraz 5 PH 

2.Sprawdź sytuację na Przełęczy Dwóch Koron (7 lvl) - zleca Quill Przedmieścia Karka-Han (12,36) 
Udaj się do kapitana placówki, który stacjonuje w Przełęczy Dwóch Koron. 
1.Udajemy się do Kapitana placówki Przełęczy Dwóch Koron na kordach (36,19) 
Porozmawiaj z więźniem. Znajdziesz go w piwnicy posterunku. 
2.(Posterunek jest obok kapitana) Rozmawiamy z więźniem w piwnicy na kordach (12,4) i otrzymujemy Nithalski glejt 
Zdobyłeś od więźnia ważne informacje. Przekaż je kapitanowi placówki. 
3.Wracamy do kapitana i otrzymujemy: 819 expa, 300 złota i Buty rycerskie

3.Zdobądź trofea zwierząt małych i jaskiniowych (10 lvl) – 
zleca Torin (jest w swoim domku na Przedmieściach) - zabij: Królika, Żabę, jakiegoś Pająka, Wiewiórkę, Zająca i jakiegoś Szczura - 1k złota lub Buty tropiciela (dla tancerza ostrzy, łowcy i tropiciela na 9 lvl - pancerz: 11, zręczność +9) 
i druga część - zabij: Gacka, Szarego i Białego Pełzacza, Dużego Pająka oraz Gaunta - może być młody, a także Nietoperza, choć tego w jaskini raczej nie znajdziesz – 884 expa i 700 złota lub 884 expa i rękawice tropiciela (dla tancerza ostrzy, łowcy i tropiciela na 10 lvl - pancerz: 7, wszystkie cechy +11, sa +11%) 

4.Ulecz krówkę Maryśki z Karka-han (10 lvl) 
- Poproś Kowelina (w Uroczysku) o zrobienie leku na biegunkę – musisz mieć szałwię, potem rumianek – i dostaniemy lek – a od Maryśki 884 expa oraz pierścień zdrowia (na 5 lvl - życie +44) 

5.Grzybobranie (10 lvl) - 
zleca chłopczyk Igor - grzyby o nazwach Kozak Rozbójniczek, Rozdymek Purpurowy i Kwaśniak Oleisty należy mu przynieść – 1,3k expa i Naszyjnik wielkiej wiary (na 15 lvl - intelekt +12, siła +19 - uwaga! paladyn może go sobie dodatkowo ulepszyć w ratuszu w Karka-han u Wiliama, i posiadać on będzie: odporność na błyskawice +6%, intelekt +13, siła +22, sa +13% - stanie się on wówczas itemem na 18 lvl) 

6. Zabij jelenie na zlecenie Leśniczego z Karka-han (12 lvl??) - jest po drodze z przedmieść Karka-han do Mistycznego Boru - do uciachania: Młody jeleń (0/40), Jeleń (0/40) i Silny jeleń (0/20) - wracamy po nagrodę - 3k expa, 15k złota, 25 PH i róg jelenia [(neutralny) umożliwi nam zakupy u Torina na Przedmieściach Karka-Han (domek na dole mapki po prawej) - w ofercie m.in. uzbrojenie i miksturka godna polecenia] 
7.Pomóż górnikowi z Przedmieść Karka-han z jego koniem (13 lvl) - 
zleca Górnik - odwiedź Idropusa, hodowcę koni z Werbin, wypytaj go o konia górnika – teraz wróć do górnika – a potem do Idropusa – ten da umowę i pieniądze – wracamy do górnika ten zabiera 5k złota i podpisuje umowę – teraz do Werbin:) – da 1,9k expa, 3oo złota oraz 80 PH lub nie dajemy pięciu tysięcy - wówczas 925 expa 

8.Zdobądź trofea zwierząt równinnych i leśnych (11 lvl) - 
zabij Dzikiego Psa, Szarego i Czarnego Wilka, Jelenia oraz dwóch Pancerników - Młodego i Rogatego – nie ma nagród jest za to druga część - zabij: Tygrysa, Wilczego Strażnika Wampira oraz 3 gatunki Niedźwiedzi: Zwykłego, Czarnego oraz Brunatnego, a także Ghula – 1,2k expa i 1,5k złota lub 1,2k expa, proca tropiciela (na 11 lvl dla łowcy i tropiciela - atak: 81- 99, zręczność +10, sa +11%) i czapka tropiciela (na 12 lvl – łowca, tropiciel i tancerz ostrzy - pancerz: 15, sa +11%) 

9.Zdobądź trofea zwierząt latających i przyziemnych (18 lvl) – 
kruk, orzeł, pszczoła, szerszeń, zjawa, młoda wywerna – wracamy i druga część - zdobądź trofea: Żmii Zygzakowatej, Węża Wodnego, Czerwia oraz Czerwia Królewskiego, jakiegoś Bazyliszka, a także wrednego Mykonida – 4,7k expa i 2,5k złota lub 4,7k expa, naszyjnik tropiciela (na 19 lvl - zręczność +14, sa +18%) i pierścień tropiciela (na 18 lvl - zręczność +22, sa +13% <= oba itemki dla: tancerza ostrzy, łowcy i tropiciela) 
Ps. W Kopalni Latimeria p.3 Znajduje się Bazyliszek ziemny, którego powinno zaliczyć do questa (zmieniono nazwy) - Salem 

10.Polowanie na żółwie (30 lvl) – 
początek u Aberyta (domek na górze mapki, po prawej) zbierz: siedem skorup żółwi błotnych, sześć skorup żółwi norowych i pięć skorup żółwi ostrogrzbietych – 19,7k expa i żółwia tarcza (na 30 lvl dla paladyna i wojownika – pancerz +83, odporność na truciznę +5%, odporność na ogień +1%, blok +30, siła +19) 

11.Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. IV (32 lvl) – 
Pomniejszy Demon – Bazyliszek Ziemny i Leśny oraz skorpiony: Hebanowego, Magmowego i Karminowego, a na koniec przerażającą Wywernę – do wyboru: 11,8k expa i 5k złota lub 11,8k expa i kaftan tropiciela (zbroja dla tancerza ostrzy, łowcy i tropiciela na 32 lvl - pancerz: 104, zręczność +20, życie +170, sa +11%) 

12.Zabij olbrzymie insekty nękające górników (40 lvl) – 
zleca Strażnik Aron (Kopalnia Falumtamir p.2 - sala 1): zabij: Kornid szkarłatny (0/3), Mortimer (0/1) (są na poziomie drugim - sala 2) – 22,1k expa i gwiezdny pył

13.Oczyść jaskinię z pająków (40 lvl) – 
questa tego zleca niewolnik Grind - znajdujący się w Kopalni Faluntamir p.3 – zabij: Nocny pająk (0/3), Pająk krzyżak (0/2), Zielony pająk (0/1) (są na poziomie trzecim - sala 2) – 44,3k expa i sztabka żelaza 

14.Oczyść czwarty poziom kopalni (40 lvl) – 
zleca Górnik Josuf (Kopalnia Falumtamir p.4) - zabij: Kornid (0/5), Kornid jadowity (0/5), Kornid jaskiniowy (0/3), Kornid szkarłatny (0/1) – 22,1k expa i bryłka srebra

15.Pomóż rozwiązać problem obłąkania górników w kopalni (60 lvl) – 
zleca Kurt w Kopalni Mahnior (p.4) – idziemy z jednym zielonkiem obłąkańcem do alchemika Kaliposa w Karka-han – teraz przynieś Kaliposowi Oczlicę Jarzębatą, Jad Wywerny (potrzebne żądło wywerny) i 500 sztuk złota – da antidotum – wracamy do Kurta – teraz na pierwszy poziom zabijamy: Kościany Sługa (0/3), Demilisz (0/2), Lisz (0/1) (wchodzi się z pola 42,14 w prawo) – do Kurta nazad – 136,3k expa i Księga wszechwiedzy (tylko dla maga, na 70 lvl – pomocniczy orb - atak 1-675 od błyskawic, mana +23) 

16.Rzeki spłyną krwią. – 
Quest wymaga ukończenia questa Dziewczynka z cmentarza 
Questa zaczynamy u gared, koło której teleportowaliśmy się po skończeniu poprzedniego zadania. Ta mówi nam że jest szpiegowana i musimy chwilę poczekać. Po paru minutach prowadzimy z nią rozmowę i lecimy do namiotu. Na miejscu przeszukujemy szafkę. Po przeczytaniu listu oglądamy półkę (także w namiocie), i zabieramy łzy driady. 
Następnie wracamy do wielebnego, tą samą drogą co poprzednio. Zakonnik w jaskini prosi nas abyśmy zabili jego brata, który zdradził Akhmater. Zamiast zabijać go, rozmawiamy z nim i dowiadujemy się o zasadzce w którą o mało nie wpadliśmy. 
Idziemy teraz do Trilaka w skałach mroźnych śpiewów.(3.60) Ten prowadzi nas do wioski valmirów. 
Na miejscu musimy postępować dokładnie według instrukcji Trilaka. przy rozmowie z Varga próbujemy różne opcję aż do skutku. 
"Musisz iść teraz na południe i ominąć bramę wioski. Nie zbliżaj się do strażników. Jeśli cię spostrzegą, zabiją w mgnieniu oka. Miniesz więc straże w bezpiecznej odległości. Stamtąd pójdziesz dalej w dół zamarzniętej rzeki. Od tamtego momentu musisz przekroczyć ją dwa razy. Dojdziesz do miejsca, w którym Valmirowie wieszają skóry zwierząt. Stamtąd skierujesz się na zachód. Przekroczysz wtedy rzekę po raz trzeci. Dojdziesz do niewielkiego obozowiska, które mieści się na urwisku. Wejdziesz na nie i spotkasz Vargę i Baroga, dwójkę barbarzyńców.Musisz spokojnie powiedzieć, że jesteś niewolnikiem i że przyszedłeś po najświętsze mięso Karr-bara - tak nazywają tego swojego boga w niedźwiedziej postaci. Barog nie jest zbyt rozgarnięty i powinien ci wskazać miejsce, w którym jest to mięso. Zabierzesz worek i odejdziesz. Ale nie wrócisz do mnie, to wzbudziłoby zainteresowanie strażników przy bramie, tylko pójdziesz jeszcze w dół. Znajdziesz tam sznurowaną drabinkę, po której zejdziesz. Na dole jest pień drzewa, tam dodasz truciznę do mięsa. Potem wrócisz do bramy. Strażnicy mogą być nieco zaskoczeni, że przybywasz w nocy. Oddasz im worek i odejdziesz spokojnie. Gdy tylko znikniesz im z pola widzenia, jak najszybciej wracasz do mnie." 
Po powrocie do Trilaka musimy zdecydować się po której jesteśmy stronie - nie powiem co wybrać - sami zdecydujcie. 
Po rozmowie wracamy do Gared i... trafiamy na pole bitwy. Po bitwie szukamy syna zmarłego kapitana (11.34). 
i wracamy do driad. następnie króciutka rozmowa z kapitanem i teleportujemy się na lazurowe wzgórze - mamy iść w stronę Thuzal. Rozmawiamy z najbliższym strażnikiem i dostajemy nagrodę : 500k expa, 300 ph


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz