2.Zdobądź piwo dla Tafina (17 lvl) [jest w jednym z domków w Eder –
porozmawiaj z Artenią (tak by nie nabrała podejrzeń co do piwa) – kup piwo Tafinowi – udaj się do karczmarza w Werbin – (Flat w karczmie w Werbin) dostaniesz to piwo za darmo, jeżeli zabijesz 4 bandytów – są na lewym dolnym rogu Werbin – dostaniemy antałek – i wracamy do Eder – 4k expa i rękawice Tafina (na 17 lvl – pancerz +12, siła +13, SA +12%) ==== jest też drugie zakończenie – po rozmowie z Tafinem rozmawiamy z jego żoną i na jej prośbę odmawiamy kupna piwa - wówczas dostaniemy 4k expa i 25 PH
3.Głupek Erni z Eder (20 lvl) - ten ciekawy świata człowiek stoi w Eder przed jednym z domków i zleca nam trzy proste zadania:
spytaj o pogodę burmistrza Torneg, Cedrika – ten chce 30 złota – teraz do Erniego w Eder – dostaniemy 30 złota i futro z kozy (zbroja)
zdobądź kryształ żywiołu Ziemi – należy zabić Żywioł Ziemi (jest w Opuszczonej jaskini w Dolinie Yss - z tego żywiołu można zdobyć dwa kamienie i oba są potrzebne do questów!) - dostaniemy opal
przynieś zbroję od strażnika bramy w Ithan – jest uszkodzona idź do Unila – ten nie da rady naprawić – ale strażnik mówi że nic nie szkodzi – można wracać do Erniego – 3,1k expa i worek kartofli (30 sztuk leczących po 30 punktów życia)
4.Mag Interbad i stare księgi(20 lvl) – przynieś 3 księgi z ruin obok – lecą z demonów - 5,9k expa i eliksir leczący (500 hp x10sztuk)
5.Zlecenie tajemniczego kultysty (30 lvl) – znajduje się on w siedzibie kultystów - "potrzebuję: kolca jadowego karminowego skorpiona, jadu wywerny, serca ognistego skorpiona i jaja królewskiego czerwia, do tego trzy muchomory, flaszka wina, no i przydałby mi się porządny srebrny kociołek" [dostaniemy go od Wieszczki Sary w zamian za Łzy Nimfy <dodatkowo zyskamy też 9,9k expa> - Nimfę znajdziemy na Skalistej Wyżynie, opowiadamy jej o Denie i Lidii (należy ukończyć wcześniej quest Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg (10 lvl)) - z łzami idziemy do Wieszczki i dostajemy kociołek] – wracamy do Kultysty – dostajemy zatruty sztylet (pomocniczy dla tancerza ostrzy na 30 lvl – atak 138-153, obrażenia od trutki +55, spowalnia cel o 0,23 sa, zręczność +19) i idziemy do Karka-Han do "Karczmy pod Złotą Wywerną" (strażnik nas teleportuje do posła) – wracamy do Eder zabić Tajemniczego Kultystę – udajemy się teraz do Sary po łzy Nimfy – następnie teleportujemy się do Karka-han i dajemy posłowi łzy - po naszą nagrodę udajemy się do dyplomaty - otrzymujemy: 39,5k expa i Sygnet króla Elancji (na 30 lvl – wszystkie cechy +23, życie +296)
6.Zezwolenie na teleport do Eder (35 lvl) – zabić 5 rabusiów – są nad Mrocznym Zgrzytem w Eder – dostaniemy 15,2k expa i teleport do Eder
7.Rozwiąż zagadkę kultystów z Eder (35 lvl) – początek u Mrocznego Zgrzyta - teraz do karczmy – kupujemy 2 wina u Koars’a (parter) – stawiamy po winku: Cinus’owi (parter) i Krzywemu Piskowi (piętro) – z informacjami wracamy do Zgrzyta – da nam piwo korzenne i mamy upić strażnika w Siedzibie Kultystów – rozmawiamy ponownie, po jego upiciu i nas wpuszcza do piwnicy – rozmawiamy z jednym z Adeptów (aż powie o truciźnie – Wysoki Kapłan za wejście nas uśmierci! – więc z nim nie gadamy) – wracamy do Mrocznego Zgrzyta który zleca nam zastraszyć Dowódcę zbirów czyli: Zabij: Pospolity zbir (0/3), Zły zbir (0/3) – idziemy do Groty Złoczyńców (jest w Eder), siekamy zbirów, zastraszamy Dowódcę (jakby co to nie walczymy!) i dostajemy truciznę – teraz dajemy truciznę uczniowi w piwnicy kultystów – wracamy do Mrocznego Zgrzyta i ustalamy plan włamu – odciągamy uwagę jednego ze strażników i Mroczny Zgrzyt się wślizguje – wracamy do Zgrzyta (nie musimy wchodzić do siedziby) po włamaniu dostajemy nagrodę: 45,7k expa, 5k złota oraz Figurkę Demona (zmienia wygląd na 15 min, 5 użyć – jedna z trzech do wyboru)
8.Stowarzyszenie wdów (35lvl) - Pierwsza opcja:
Zleca Thelann w Eder -> kupujemy wino (np. w karczmie obok) -> Thelann -> przeszukujemy mapki od Eder do Kwiecistego przejścia (miejsce sakiewki jest losowe)-> z sakiewką do Thelann -> Dac -> wdowa Leonia -> wdowa Emilia (w dialogu wybieramy opcję, że łatwiej zdobyć informacje) -> idziemy do rudery (lewy dolny róg Eder), a następnie do piwnicy i przechodzimy przez klapę w podłodze -> znajdujemy zamurowaną ścianę -> ruszamy po kilof do kowala Thorgrima (lewy górny róg Przedmieść Karka-Han), w razie W kupujemy 2 -> korytarz pod Eder -> próbujemy rozburzyć ścianę (jeśli przeniesie nas do innej piwnicy niż należy, ponawiamy próbę) -> wchodzimy do pracowni (przeglądamy papiery i kasetkę) -> wychodzimy przez korytarz -> Wdowa Emilia -> Bonifacy -> Anaret -> wdowa Emilia -> Nithal (Przemytnik Irwin ma prawo od wejścia do miasta) -> pokazujemy mu kartkę -> wdowa Emilia -> Eraster -> wdowa Emilia - 60,9k doświadczenia, 100 ph, teleport do Domu Schadzek, płaszcz na 35lvl.
Druga opcja:
Wybrałem tą drugą opcję... żeby pomóc zdobyć złoto dla wdów, żeby żyły godnie. Trzeba iść do Irmira Magazyn Eder, potem wejść do piwnicy i podejść do skały. Wracamy do wdów. Idziemy do Konopielki Eder -> Dom Schadzek (8,5). Przynieś Konopielce babeczki z kremem i krople na sen. Babeczki kupimy u Piekarki Laurynki Podgrodzie Nithal (23,51), krople kupujemy u Mrocznego Zgrzyta. Babeczką i kroplami wracamy do Konopielki. Idziemy do Drzwi do rudery 3,69 ( pierwsza opcja), wchodzimy do piwnicy i podchodzimy do klapy w podłodze. Teleportuje nas do jaskini, idziemy do Murowanej ściany 29,22. Czas poprosić Konopielkę, by uśpiła Irmira, więc idziemy do Konopielki i prosimy o uśpienie. Musimy też zdobyć kilof, by zburzyć ścianę, więc idziemy do kowala Thorgrima 7,15 (lewy górny róg Przedmieść Karka-Han), gdy kupimy kilof wracamy do jaskini tą samą drogą co przedtem. Kilofem rozwalamy ścianę i teleportuje nas do piwnicy magazynu Eder -> Magazyn Eder rozmawiamy z Irmirem -> klikamy na zamek szyfrowy i odgadujemy szyfr -> klikamy na Skrzynie z łupem ( wybieramy drugą opcje). -> Wracamy do Wdów. Na tym kończymy Questa i dostajemy:70k doświadczenia, 100ph, teleport do Domu Schadzek, płaszcz na 35lvl.
9.Płaszcz dla kultysty (38 lvl) - zdobądź dla kultysty z Eder skóry brązowych wilków na płaszcz – 5 będzie do niczego – potem trza jeszcze 2 na wykończenie [ewentualnie więcej więc bądźcie gotowi] – teraz po igłę i nici – ma je Rozalia w Werbin, ale da za bańkę mleka od Flata z karczmy obok – wracamy do kultysty – teraz końskie włosie od hodowcy koni w Werbin (Idropus)– dając 200 złota dostaniemy 5 PH – teraz do kultysty – a teraz potrzebuje orb zniszczenia (Adept Ceranir, stoi obok Jarena w Barakach w Ithan) – [i]57,6k expa, 25k złota i Amulet starego rabusia (na 38 lvl - wszystkie cechy +27, życie +201, SA +27%)
10.Zdobądź dostęp do Magazynu Eder (40 lvl) - początek jest w Magazynie – zapytaj się Konopielki z Domu Schadzek, czy nie umówiłaby się z Irmirem – nie bardzo – wracamy do Magazynu – teraz poproś Ertefana (Eder) o przygotowanie mikstury miłości – prosi o 3 liście lubczyku (i pobiera 300 złota) – wracamy do Irmira z eliksirem – łyka i do Konopielki – a ta się zako**uje w nas! – wracamy do magazynu – i teraz by wejść musimy uprosić burmistrza Eder(pobiera 300 złota), Erastera, o glejt (pobierze 500 złota) – wracamy do magazynu – dostaniemy 22,1k expa i dostęp do Magazynu
11.Skryba Bonifacy potrzebuje pomocy (40 lvl) – Zdobądź: inkaust (alchemik Kalipos(Karka-han (88,30) ) - chce różę i echinaceę), pióro orła (górski lub czarny), papier (burmistrz Eder, Eraster - da jak zbierzemy pozostałe rzeczy) – Kalipos pobiera 50 złota i daje nam inkaust – a burmistrz Eder papier – dostaniemy od Bonifacego pismo dla Flineksa – 22,1k expa i dostęp do sklepu Flineksa (od niego po okazaniu pisma dodatkowo 22,1k expa)
12.Wykonaj zadanie dla klucznika wewnątrz Magazynu Eder (40 lvl)– zabij Bazyliszka Mroku – jest w Barwnej Jaskini w Cienistym Borze (p.2) – zabija nas... – wracamy do klucznika w Eder – teraz Niel w Ithan - radzi nam on użyć lusterka. Dostaniemy je od jednej z dam, które stoją przed gospodą w Karka-han (Lady Clarissa) za 3 nagietki – teraz znów na bazyliszka – giniemy i lusterko szlag trafia – wracamy do Niela w Ithan – wysyła nas do Mistrza Gladiatorów (drugie piętro domu Roana) – teraz do Jarena w Ithan (Baraki p.2) – da nam Promień Słońca – zabijamy już bez problemów, oddajemy kamień i kieł bazyliszka (wypadnie z Mrocznego Bazyliszka) Jarenowi (Ithan) i odbieramy nagrodę od klucznika w Eder – 44,3k expa, 5k złota, Duża ilość zatrutych strzał (na 40 lvl, tylko dla łowcy - obrażenia od trucizny +30, spowalnia cel o 0,18 SA, niszczy 6 punktów pancerza, ilość 500) oraz Pierścień skrytobójcy (na 40lvl - odporność na zimno +3%, cios krytyczny +1%, SA +28 %)
13.Zapobiegnij powrotowi czarnej magii do Margonem (71 lvl) – !uwaga! należy mieć wykonany quest Tajemnicza sprawa z Jarenem (na 70 lvl z Kwiecistego Przejścia)>> - zleca Cień w karczmie w Eder (za 100k złota) - porozmawiaj z Jonem Tajemniczym w karczmie na Mokradłach – ten chce wino (dajemy w kolejności: piwo, piwo, wino i piwo - można kupić piętro niżej u Kirka) – teraz do Tuni na Kwieciste Przejście – a teraz (mapka Zapomniana Ścieżyna) zabij: Stary mnich (0/8), Wojowniczy mnich (0/12), Wtajemniczony mnich (0/6) – i grupowo: Wyznawca ciemnych mocy (0/1) (można lać samemu, a mnisi z Andarum też będą zaliczeni) – 431,6k expa, 25 PH i Naszyjnik pomyślności (na 71 lvl – siła krytyka fizycznego i magicznego +5%, wszystkie cechy +26, unik +7, przywraca 136 punktów życia podczas walki, SA +44%)
14.Kiedy Śmierć się uśmiecha... (99 lvl) –
1.Rozpoczynamy questa u Biuletyn w Eder (21,38)
2. Dowiadujemy się o morderstwie, który był obok domu Schadek. Idziemy do Kapitana Straży (Fortyfikacja p.3 - Fort Eder)
3. Następnie kierujemy się do Handlarza Anareta (29,39) i pokazuje nam kartę
4. Kupujemy od niego kartę za 5 tysięcy złotych monet i szukamy kogoś, kto opowie nam więcej o tajemniczym morderstwie.
5. Kierujemy się do Thelann (41,61) i musimy jej zapłacić jeśli wybierzemy 1 tysiąc złotych monet - obrazi się i musimy czekać około 5minut.
6. Wchodzimy do Domu Schadek i rozmawiamy z Madame Baterflaj o morderstwie.
7. Kierujemy się na piętro i rozmawiamy z Niunią (21,26)
8. Niunia wyszła i przeszukujemy jej pokój.
9. Podchodzimy pod skrzynię (15,6) i znajdujemy w niej kolejną kartę
10. Musimy znaleźć osobę, która zna się na kartach. Lecimy do Wielki Szu (Karczma pod Posępnym Czerepem 5,15), który kieruje nas do wróżki.
11. Rozmawiamy z Wieszczką Sarą (Torneg 71,55), która mówi nam zagadkę "Iść tropem Błazna? Co Sara miała na myśli?"
12. Biegniemy do Certka (Pogrodzie Nithal 34,49), któremu nie pokazujemy kart i lecimy do Burmistrza Eder (dom Burmistrza 5,6 ), który nas zabija.
13. Rozmawiamy z Hersztem Rozbójników (Grota Złoczyńców 26,44) i musimy odnaleźć ślady zamordowanych cyrkowców między Eder a Mythar.
14. Kierujemy się do Złowrogich Bagien i podchodzimy pod bukiet kwiatów (79,3). Następnie pojawia się wizja.
15. Musimy znaleźć osobę, która przyglądała się nam - Toby Żywy Szkielet (24,22).
16. Teleportuje nas na Liściaste Rozstaje, 15 lat wcześniej i kierujemy się ścieżką (polecam zainstalować dodatek MargoMapa, ponieważ widzimy gdzie stoimy).
17. Tym razem znajdujemy się w Złowrogich Bagnach i wchodzimy do Wozu.
18. Podchodzimy pod karty (8,6) i widzimy kolejne karty.
19. Na polanie dzieję się coś strasznego, wychodzimy a tam wszyscy zostali zamordowani! Podchodzimy pod Błazna (22,9) i słyszymy straszny śmiech!
20. Kierujemy się do gnomów (4,19) i jesteśmy nieprzytomni.
21. Po obudzeniu się rozmawiamy z gnomami (1,19) i nie obrażamy ich wtedy dostaniemy Zaufanie Gnoma, kiedy zamienimy słowo z Tobym pokazuje nam kartę wisielca.
22. Kierujemy się do Kapitana Eder.
a) jeśli powiemy mu całą prawdę - kończymy zadanie u niego.
b) jeśli powiemy mu garść prawdy - zadanie kończy się u Cyganki oraz otrzymujemy dodatkowo 50 punktów honoru.
Dostajemy 1.4m doświadczenia
15.Obłąkany łowca orków terroryzuje okolice Eder (130 lvl) -
idziemy do Biluetynu w Eder i czytamy ogłoszenie "Obłąkany łowca orków terroryzuje okolice Eder" - o szczegółach opowie nam Bonifacy (w Eder ma domek) - teraz do kogoś kto miał kontakt z pieniędzmi (Krynia Lufis z Nithal) i wracamy do Bonifacego - czekamy na jego powrót - teraz należy przynieść duży worek złota (kolor zielony - wypada z czerwonych orków) - teraz małe krwiste zleconko - zabij: Orczy mistrz ostrzy (0/10), Ork bojowy (0/10), Waleczny ork (0/20), Ork szybkie cięcie (0/20), Odważny ork (0/20), Pogromca wątpliwych (0/5) - oraz grupowo: Ork waleczny młot (0/5) - wracamy do Bonifacego (na tym etapie niestety nie możemy zrezygnować z questa) - i na koniec zabij grupowo: Obłąkany łowca orków (0/1) - 2,9 mln expa, 2,5mln złota, 215 PH i naszyjnik pogromcy orków (unikat na 130 lvl - cios krytyczny +2%, all cechy +73, sa 73%, życie +1506, przywraca 273 punktów życia podczas walki, unik +26)
<=> w przypadku odmowy zabicia Obłąkanego dostaniemy 1,6 mln expa i 66 PH
jedna uwaga - heros ma 144 lvl, więc ostatni level na którym możemy wykonać tego questa (tak by otrzymać całą nagrodę) to 157 - potem quest ulega zakończeniu (oznacza to tym samym że osoby które mają wyższy level niż 157 nie dostaną tego zadania do wykonania wcale
16.Odszukaj wędrowców, którzy zatrzymali się u Artenii (214 lvl) -
początek u Pani piorącej w Eder - Musimy odszukać wędrowców, którzy zatrzymali się u niej - Udajemy się do Zawodzących Kaskad i rozmawiamy z Bazylim - Później poszukujemy dzieci - Znajdujemy je martwe ,zabite przez bestie - Wracamy do Bazylego - Później do Arteni - Za przyjęcie misji ,celem pomszczenia dzieci dostajemy od niej 30ph - Wracamy do Bazylego - A on chce żebyśmy ubili Aligatory i Maddoki.(Aligatorów po 15 sztuk chyba ,a Maddoków po 20 sztuk) - Po Ubiciu Maddoków wracamy do Bazylego i tu nasze zaskoczenie bo to nie koniec questa, musimy poczekać żeby sprawdzić czy stado Aligatorów i Bestie Maddoki odrodzą się (czasowo chyba coś koło 24h się czeka ,ale dokładnie nie wiem, może krócej) - Po ponownej rozmowie z Bazylim mamy za zadanie zabić następną 'porcję' gadów i Maddoków (Po 30 gadów i po 45 Maddoków) - Gdy znów wracamy do Bazyla, ten każe nam czekać kolejny dzień, żeby sprawdzić czy znów populacja się odrodzi - Następnego dnia, Bazyli znów każe nam zabić Aligatory i Maddoki [tym razem po 45 gadów, po 75 Maddoków i Mocnego Maddoksa(e2)] - Po zabiciu wszystkiego, musimy zniszczyć 3 legowiska bestii - Wracamy do Bazylego i cieszymy się heroiczną nagrodą oraz 170ph oraz 9.54m expa
Fort Eder
1.Kradzież w Forcie Eder (54lvl) – początek u Kapitana Straży (Fortyfikacja - piętro 3) – teraz w Eder gadamy z Topsem – potem Zael (trza dać 5k złota) i wracamy do Kapitana – teraz nazad do Eder do Herszta rabusi gadamy z nim a potem zabijamy – wracamy do Kapitana, możemy zakończyć questa lub znowu popytać w Eder – wracamy więc popytać – „Karczma pod Posępnym Czerepem” – gramy z Heldonem w karty i wracamy z informacjami do kapitana – teraz do groty Złoczyńców w Eder (wejście na dole mapki) – idziemy na p.4 – teraz mkniemy na mapkę Zasłonięte Jezioro do Kamiennego Lokum – gadamy ze Starym Rozbójnikiem – dostaniemy kwit „od Umbara” – wracamy do Kapitana – teraz sprawdzamy „Zajazd Pod Zielonym Jednorożcem” na Mokradłach i gadamy z Ahonirem na piętrze – teraz do Eder do Zaela – mamy wybór: zgadzamy się na ofertę Zaela (złoto i kapelusz niezdarnego podróżnika: Ac 66, acm 52, all cechy +22, życie +166, na 54 lvl dla all profesji) i kończymy questa lub nie – wtedy giniemy z rąk niejakiego Witka – wracamy do Kapitana (czekamy ok. 10 minut) – teraz trza nam iść do Umbara w Torneg złożyć zamówienie (dostaniemy kwit od Kapitana) – i wracamy po nagrodę 204k expa, 25k złota, 20 PH i skórzane buty grzechotnika (unikat na 54 lvl - pancerz:64, cios krytyczny +2%, SA +35%, unik +5)
Gościniec Bardów
1.Zdobądź pożywienie dla Leefesa i jego sługi (61 lvl) –
zabij: Południowy niedźwiedź brunatny (0/10), Południowy niedźwiedź szary (0/10), Południowy czarny niedźwiedź (0/10) i przynosimy 10 sztuk mięsa z niedźwiedzi – jedno pieczemy na ognisku powyżej (czekamy aż się upiecze) – teraz udaj się do Podgrodzia Nithal po 5 szufelek soli (sprzedawczyni Rózia) – 213,9k expa, 5 PH („dziękuję, że zdradziłeś...” +1 PH), worek złota (wart 55k) i Pieczone mięso południowego niedźwiedzia (ulecza 10x960 hp)
zabij: Południowy niedźwiedź brunatny (0/10), Południowy niedźwiedź szary (0/10), Południowy czarny niedźwiedź (0/10) i przynosimy 10 sztuk mięsa z niedźwiedzi – jedno pieczemy na ognisku powyżej (czekamy aż się upiecze) – teraz udaj się do Podgrodzia Nithal po 5 szufelek soli (sprzedawczyni Rózia) – 213,9k expa, 5 PH („dziękuję, że zdradziłeś...” +1 PH), worek złota (wart 55k) i Pieczone mięso południowego niedźwiedzia (ulecza 10x960 hp)
2.Udowodnij Leefesowi, że potrafisz zabijać orki (170lvl) -
początek u Pustelnika Leefesa (koło trzech namiotów) - rozpraw się z przeklętymi orkami (znajdują się one w podziemiach lokacji Osada Czerwonych Orków) - zabij: Pradawny mag zniszczenia (0/20), Pradawny niszczyciel czaszek (0/20), Pradawny przebijacz ciał (0/20), Pradawny tropiciel zuchwałych (0/15), Milczący Czarny Gwardzista (0/15), Okrutny Czarny Gwardzista (0/10), Profos Czarnej Gwardii (0/5) - wróć do Leefesa z Czarną Perłą Życia (respi się w Komnacie Czarnej Perły) – zdobądź dla pustelnika magiczny proszek (za 150k złota od Tunii Frupotius w "drzewie" na Kwiecistym Przejściu) – wróć z proszkiem do Leefesa - 3,3 mln expa, 50k złota, 200 PH i Magiczny naszyjnik pustelnika (unikat na 170 lvl - cios krytyczny +2%, all cechy +136, sa +93%, życie +1069, przywraca 382 punktów życia podczas walki, ilość many +43, ilość energi +21) oraz dodatkowo możliwość ulepszenia swojej broni - można ją ulepszyć zaczynając drugą rozmowę:
Pustelnik Leefes: mogę ulepszyć twoją broń. Jednak musisz pamiętać o kilku ważnych zasadach:
- Mogę ulepszać tylko kilka wybranych przedmiotów na 160 poziomie, unikatowy lub heroiczny.
- Za ulepszenie unikatowego pobieram 750k, a heroicznego 1m sztuk złota.
- Moje ulepszenie polega na podniesieniu jakości oraz wymagań przedmiotu, ze 160 do 170 poziomu. Wszystkie statystyki, za wyjątkiem procentowych, ulegają więc znacznemu polepszeniu, ale rosną także wymagania.
- Jeżeli przedmiot był już ulepszony przez Genomara, to niestety to ulepszenie zostanie usunięte.
- Przedmioty po ulepszeniu będą na stałe związane z tobą, bez możliwości odwiązania.
początek u Pustelnika Leefesa (koło trzech namiotów) - rozpraw się z przeklętymi orkami (znajdują się one w podziemiach lokacji Osada Czerwonych Orków) - zabij: Pradawny mag zniszczenia (0/20), Pradawny niszczyciel czaszek (0/20), Pradawny przebijacz ciał (0/20), Pradawny tropiciel zuchwałych (0/15), Milczący Czarny Gwardzista (0/15), Okrutny Czarny Gwardzista (0/10), Profos Czarnej Gwardii (0/5) - wróć do Leefesa z Czarną Perłą Życia (respi się w Komnacie Czarnej Perły) – zdobądź dla pustelnika magiczny proszek (za 150k złota od Tunii Frupotius w "drzewie" na Kwiecistym Przejściu) – wróć z proszkiem do Leefesa - 3,3 mln expa, 50k złota, 200 PH i Magiczny naszyjnik pustelnika (unikat na 170 lvl - cios krytyczny +2%, all cechy +136, sa +93%, życie +1069, przywraca 382 punktów życia podczas walki, ilość many +43, ilość energi +21) oraz dodatkowo możliwość ulepszenia swojej broni - można ją ulepszyć zaczynając drugą rozmowę:
Pustelnik Leefes: mogę ulepszyć twoją broń. Jednak musisz pamiętać o kilku ważnych zasadach:
- Mogę ulepszać tylko kilka wybranych przedmiotów na 160 poziomie, unikatowy lub heroiczny.
- Za ulepszenie unikatowego pobieram 750k, a heroicznego 1m sztuk złota.
- Moje ulepszenie polega na podniesieniu jakości oraz wymagań przedmiotu, ze 160 do 170 poziomu. Wszystkie statystyki, za wyjątkiem procentowych, ulegają więc znacznemu polepszeniu, ale rosną także wymagania.
- Jeżeli przedmiot był już ulepszony przez Genomara, to niestety to ulepszenie zostanie usunięte.
- Przedmioty po ulepszeniu będą na stałe związane z tobą, bez możliwości odwiązania.
Pieczara niepogody
(jest ona na mapce Gościniec Bardów i problematycznym może być pierwsze dostanie się do lokacji, gdzie zlecane są questy - Pieczara Szajki znajduje się na p.4 i prowadzą do niej pewne drzwi.. - na pocieszenie powiem, że każde następne wejście już problemów nie sprawi)
1.Sprawdzian złodziejstwa [b](56 lvl) -
zleca Herszt Grunt Hekatombus - okradnij kieszonkowo 10 mieszkańców - 1. Krawiec Brok, 2. Mieszczanin Zdenek, 3. Rumka, 4. Uliana, 5. Prokusia, 6. Cukiernik Nandrarok, 7. Plotkarka Lukrecja, 8. Mieszczanka Rewia, 9. Złotniczka Krynia Lufis, 10. Maurinius - wszyscy znajdują się w Nithal (może zdarzyć się trafienie do więzienia za zbyt chaotyczne operowanie niezgrabnymi paluszkami - po paru minutach rozmawiamy ze strażnikiem i nas wypuści) - zanieś złoto Hakatombusowi - 112,7k expa, minus 457 złota i Rękawice kieszonkowca (na 51 lvl - pancerz 46, all cechy +21, unik +5, sa +21%)
zleca Herszt Grunt Hekatombus - okradnij kieszonkowo 10 mieszkańców - 1. Krawiec Brok, 2. Mieszczanin Zdenek, 3. Rumka, 4. Uliana, 5. Prokusia, 6. Cukiernik Nandrarok, 7. Plotkarka Lukrecja, 8. Mieszczanka Rewia, 9. Złotniczka Krynia Lufis, 10. Maurinius - wszyscy znajdują się w Nithal (może zdarzyć się trafienie do więzienia za zbyt chaotyczne operowanie niezgrabnymi paluszkami - po paru minutach rozmawiamy ze strażnikiem i nas wypuści) - zanieś złoto Hakatombusowi - 112,7k expa, minus 457 złota i Rękawice kieszonkowca (na 51 lvl - pancerz 46, all cechy +21, unik +5, sa +21%)
2.Pomóż więźniowi bandyckiej szajki wydostać się z niewoli (58 lvl) -
zleca Herszt Grunt Hekatombus - porozmawiaj z jeńcem, spróbuj wyciągnąć z niego jak najwięcej wiadomości (podnosimy klapę do lochu) - rozmawiamy z Jeńcem Weberem - przekaż Gruntowi, czego się dowiedziałeś - zapytaj jeńca, czy jego rodzina będzie w stanie zapłacić okup w wysokości jednego miliona sztuk złota - Jeniec Weber: Musisz coś zdecydować. Albo spróbujesz wymusić od moich rodziców pieniądze i będziesz liczyć, że bandyci się nimi z tobą
podzielą, albo spróbujesz mnie uwolnić ryzykując życie, a w zamian dostaniesz informację, gdzie podczas napadu ukryłem jedną ze skrzyń okutych złotem, którą karawana wiozła do Nithal
a) Postanawiamy pomóc bandytom, na pewno podzielą się złotem - przekaż Gruntowi, że prawdopodobnie rodzinę jeńca będzie stać na okup - zaczekaj, aż Hekatombus wymusi na Weberze napisanie listu do rodziców z prośbą o wykupienie go z niewoli (czekamy kilka chwil, aż Herszt znajdzie papier) - po czym wysyła nas do Portu Tuzmer - zanieś list do żaglomistrza Callusa (jest w swoim domku w porcie) - ale rodzice coś nieufni więc należy dostarczyć im dowód iż synek żyje.. - wracamy do Grunta no i coś należy uciąć - z uciętą częścią jeńca wracamy do "rodziców" - mówimy Callusowi gdzie ma czekać z okupem i wracamy do Herszta po nagrodę - 186,2k expa i 250k złota
b) Pomagamy więźniowi w zamian za informacje o skrzynce z ukrytym skarbem - hmm przydałoby się np. otruć ciemne towarzystwo by Webber mógł dać nogę (a nam skrzyneczkę) - poproś alchemika Seridiusza o pomoc w uwolnieniu Webera - ten tuzmerski alchemik nam pomoże uważyć małą truciznę, ale przynieść mu musimy skałogryz bełtający, bąblowiec pląsający i nitrilian oranżowy - na miksturkę czekamy około 10 minut - obezwładnij bandytów paraliżującą miksturą (należy "porozmawiać" z każdym bandytą aż "zniknie") - powiedz Weberowi, że droga jest wolna i może uciekać do domu - znajdź skrzynkę i sprawdź jej zawartość. Udaj się w tym celu do Głuchego Lasu (skrzyneczka będzie w rzeczce, która tam przepływa) - 248,3k expa, 350k złota i 50 PH
zleca Herszt Grunt Hekatombus - porozmawiaj z jeńcem, spróbuj wyciągnąć z niego jak najwięcej wiadomości (podnosimy klapę do lochu) - rozmawiamy z Jeńcem Weberem - przekaż Gruntowi, czego się dowiedziałeś - zapytaj jeńca, czy jego rodzina będzie w stanie zapłacić okup w wysokości jednego miliona sztuk złota - Jeniec Weber: Musisz coś zdecydować. Albo spróbujesz wymusić od moich rodziców pieniądze i będziesz liczyć, że bandyci się nimi z tobą
podzielą, albo spróbujesz mnie uwolnić ryzykując życie, a w zamian dostaniesz informację, gdzie podczas napadu ukryłem jedną ze skrzyń okutych złotem, którą karawana wiozła do Nithal
a) Postanawiamy pomóc bandytom, na pewno podzielą się złotem - przekaż Gruntowi, że prawdopodobnie rodzinę jeńca będzie stać na okup - zaczekaj, aż Hekatombus wymusi na Weberze napisanie listu do rodziców z prośbą o wykupienie go z niewoli (czekamy kilka chwil, aż Herszt znajdzie papier) - po czym wysyła nas do Portu Tuzmer - zanieś list do żaglomistrza Callusa (jest w swoim domku w porcie) - ale rodzice coś nieufni więc należy dostarczyć im dowód iż synek żyje.. - wracamy do Grunta no i coś należy uciąć - z uciętą częścią jeńca wracamy do "rodziców" - mówimy Callusowi gdzie ma czekać z okupem i wracamy do Herszta po nagrodę - 186,2k expa i 250k złota
b) Pomagamy więźniowi w zamian za informacje o skrzynce z ukrytym skarbem - hmm przydałoby się np. otruć ciemne towarzystwo by Webber mógł dać nogę (a nam skrzyneczkę) - poproś alchemika Seridiusza o pomoc w uwolnieniu Webera - ten tuzmerski alchemik nam pomoże uważyć małą truciznę, ale przynieść mu musimy skałogryz bełtający, bąblowiec pląsający i nitrilian oranżowy - na miksturkę czekamy około 10 minut - obezwładnij bandytów paraliżującą miksturą (należy "porozmawiać" z każdym bandytą aż "zniknie") - powiedz Weberowi, że droga jest wolna i może uciekać do domu - znajdź skrzynkę i sprawdź jej zawartość. Udaj się w tym celu do Głuchego Lasu (skrzyneczka będzie w rzeczce, która tam przepływa) - 248,3k expa, 350k złota i 50 PH
3.Zabij 20 żołnierzy z Nithal (60 lvl) -
zleca Hrost Igła (jakby się wam nie chciało za bardzo szukać to ubić można tych samych żołnierzy po ich zrespieniu) - należy być gotowym na kilka dednięć - 136,3k expa i Błękitna trucizna (ujmuje 15k życia, ilość 10)
zleca Hrost Igła (jakby się wam nie chciało za bardzo szukać to ubić można tych samych żołnierzy po ich zrespieniu) - należy być gotowym na kilka dednięć - 136,3k expa i Błękitna trucizna (ujmuje 15k życia, ilość 10)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz