jest w domu taty, Almonda - zdobądź królicze udo dla córki rybaka. Następnie mamy je upiec na pobliskim ognisku (10 minut) – 442 expa i 10 PH
Uwaga - z powodu blokady na drodze z Ithan do Eder quest można wykonać na 10tym levelu
2. Uratuj przyjaźń młodzieży z Podgrodzia Nithal (11 lvl) -
początek w domku Młynarza koło wiatraka - zleceniodawca jest na pietrze - przynieś dwie niezapominajki dla syna młynarza - zanieś kwiaty córce rybaka (jest w domku Almonda w Podgrodziu Nithal) - wróć z wiadomością do syna młynarza - zabij wszystkie myszy (5 sztuk) w młynie – 1,2k expa 7 PH i 3 babeczki z kremem (leczą po 40 punktów życia)
3. Pozbądź się groźnych koboldów Zleca gospodarz Jan (53 lvl) –
należy wcześniej ukończyć trening w akademii! – zlecenie opiewa na zabicie: Kobold nożownik (0/10), Kobold (0/20), Kobold łucznik (0/25) – a od Jana: 145,3k expa, 10k złota i Rękawice piasku (pancerz: 52, odporność na błyskawice -3%, SA +21%, unik +5)
4. Udowodnij rybakowi, że wiesz, jak łowić ryby (62 lvl) -
udaj się do drwala Grotka (Podgrodzie Nithal) i poproś go o kij na wędkę – da za 30 złota – nić powinien dać ci Brok (krawiec w Nithal) – ale nie da lecz wysyła do Rumki (Nithal) – jak jej zapłacimy to dostaniemy 1 PH – haczyki kup u Griszy (Podgrodzie) i do Almunda – złoży wędkę i idziemy łowić – (łowimy 12 ryb, po 4: sandacze, sumy i pstrągi – po sprzedaniu dwunastej rybki wybieramy tekst „myślę, że złowiłem już wystarczającą ilość ryb” – dostaniemy wtedy naszyjnik dodatkowo) – 149,1k expa, złoto za przyniesione rybki i Naszyjnik prawdziwego rybaka (na 62 lvl - odporność na zimno +6%, wszystkie cechy +24, SA +24%, życie +330, unik +6)
5. Legenda o diamentowym smoku (70 lvl) – początek u Starca Hokliklota -
przeszukaj jaskinie i odnajdź cztery kawałki mapy - lecimy do Torneg (mapka jest w jedynej tu jaskini) - w Dolinie Rozbójników w Siedlisku Nietoperzy znajdziemy drugą część - trzeci kawałek w Zachodnich Rozdrożach (Pieczara Wiatru) - ostatnia część jest na najniższym poziomie jaskini w Wichrowych Szczytach (tu mapka się nie respi na ziemi, ale jest na skalnej półce – wspinamy się na palce) - zebrałeś cztery części mapy, odnajdź osobę, która będzie w stanie je połączyć – udajemy się do Tuzmer do właściciela sklepiku „Najdokładniejsze mapy Margonem!” (mapę bez lęku możemy oddać) - odszukaj alchemika, który uwarzy klej – również w Tuzmer (sklepik „Mikstury i dekoty”) - odnajdź składniki potrzebne do wytworzenia kleju do pergaminu: "Musiałbyś mi przynieść: jajo czerwia (wypada z czerwia królewskiego), wędzoną rybę (sprzedawca Semren, Podgrodzie Nithal), wodę z rzeki, najlepiej takiej, która ma rwący nurt" (również w Podgrodziu – z wodopoju w drodze do Młyna) – wracamy do alchemika Seridiusza i czekamy na uwarzenie kleju – z klejem wracamy do Erkora – za 20k dostajemy mapkę całą (klejenie troszkę trwa) - "Masz już upragnioną mapę, ale nie znasz terenu, który przedstawia. Inskrypcje na niej są w dziwnie szeleszczącym języku" - odwiedzamy Walasara w Mythar - pokaż mapę Presztrekowi, bo Walasar nie potrafi lub nie chce ci pomóc - opowiedz Krassowi o wynalazku, jaki widziałeś - zdobądź dla szklarza 2 cyrkony (np. harpie, mumie) i sztabkę miękkiego metalu, by wykonać okulary (dostaniemy ją za 5 złota od Pijanego Górnika z Werbin) - poczekaj, aż Krass wykona okulary - zanieś gotowe okulary z cyrkonów Presztrekowi - rozwiąż zagadkę zawartą w inskrypcjach: "Tam gdzie ziemi serce bije, tam się smoczy skarb odkryje" – udajemy się do jednego z 4 żywiołów - "Żywioł Ziemi nie pomógł rozwiązać zagadki. Co teraz?" (ale wspomina o mieście krasnoludów Ograbar-dun – no to udajemy się tam ochoczo) – Starzec Merakli wysyła nas do Presztreka, zdaje się, że nie powiedział całej prawdy - idź do Saprasa (też w Mythar) - strażnika tajemnic - Sapras poddaje cię próbie - odnajdź hamadriadę i dowiedz się, jak uratować drzewa – Głuchy Las (prawy górny róg mapki - rozmowa z Hamadriadą wymaga posiadania około 150 PH) - Elisheva wysyła cię na poszukiwania zaklętego strumienia (Żywioł Wody w Dolinie Yss) - zdobądź odpowiednie szklane naczynie na wodę z zaklętego strumienia (potrzebujemy pustej karafki z Nithal – do kupienia u Hektora z Gildi Kupców) - wróć z zaklętą wodą do Saprasa - wlej wodę do studni w Mythar (to co wyciągnęliście z karafki by wlać wodę do studni należy koniecznie zabrać!) - wróć do Saprasa, który zaprowadzi cię do Serca Ziemi – odpowiadamy na zagadkę Sfinksa (dosyć łatwa) – szukamy strumienia (przy lewej krawędzi mapki) a w nim uważnie wypatrujemy unikatowego, bo diamentowego, jaja smoka (na mapce jest też kufer i skrzynia, do wyciągnięcia: mięsko, talerz, jaPKo, kufel, kapelusz, woreczek z zielem lub fajka <dla cierpliwych wszystko>) - odnalazłeś jajo diamentowego smoka, wróć do Saprasa (druga zagadka - trudniejsza ale też dacie radę) - odnajdź starca, który opowie ci o smokach (Druid Myszor z Werbin – zabierze korek) - wróć do Sfinksa (dzięki Saprasowi) i opowiedz mu zakończenie historii - wyjmij swoją nagrodę z arki w Komnacie Tajemnic - i przenosi nas do Mythar - dostaniemy około 516k expa i Jedyny Pierścień[pozwoli on nam zrobić zakupy u hobbita Hildegrima (piwnica domku Piwocji w Tuzmer - itemy na 70 lvl i konsumpcyjne – wszystko wiąże po kupieniu) - ewentualnie zakładamy go uzyskując niewidzialność na 3600 sekund <około dwudziestu użyć>]
6. Noc długich noży (79 lvl) -
początek u Paladyna Glauka (jest nad bazarkiem, po drodze do młyna) - porozmawiaj z chłopcem Siuńkiem (jest tuż obok) – rozmawiamy z nim dość ostrożnie, gdy go zdenerwujemy przyjdzie nam bowiem czekać 7 minut – potrzebną do rozmowy babeczkę z kremem kupimy u piekarki Laurynki stojącej na poniższym bazarku - przekaż Glaukowi, czego dowiedziałeś się od chłopca - poszukaj karczm w dzielnicy portowej miasta Tuzmer, (wejście do karczmy nad statkiem „Karvecja” - „Tawerna pod Bosmańskim Biczem”) zapewne morderstwo nie uszło uwagi barmana – podczas rozmowy.. na piętro uciekła dziwna dziewczyna. Złap ją! – chwilę rozmawiamy i wychodząc przez okno wchodzimy.. w noc - poszukaj znajomego Aevii – Walensa, po rozmowie z nim porozmawiaj z ranną Aevią – zdobądź klucz do domu matki Lilii – ciut naciskamy na Trumniarza stojącego obok domku Lilli i ofiarowuje nam klucz – zbadaj wnętrze domu – badając świętą księgę natrafiamy na wskazówkę, gdzie szukać kolejnego klucza – w następnym pomieszczeniu rozmawiamy z Hermanem i.. trafiamy do piwnicy – rozmawiamy z Alicją Pończoszanką i badamy mysią dziurę. Może jest coś ciekawego w środku? – hmm myszy kim je przestraszyć? A no jasne! Z taką wiedzą bez problemów otrzymujemy sygnet z czaszką – wracamy do Alicji która zwraca naszą uwagę na stojący obok posąg.. – w katakumbach szukamy przywódcy Długich Noży – czytając listę osób pomordowanych przez Gothara trafiamy do Siuńka – ofiarowuje on nam „przepis na lekarstwo od bólu zębów” i pomaga zejść na dół – rozmawiamy z Ginerionem i dostajemy zlecenie - zabij akolitów i weź od nich skradziony Amulet Sił Magicznych – mamy więc wybór:
<=> zabicie Akolity - oddajemy amulet Ginerionowi i przenosi nas do Podgrodzia Nithal - 720,4k expa, Pończochy Lilii oraz mikstura Tshar Kharon (unikatowa – ulecza 60k punktów życia)
<=> zabicie Gineriona (wówczas od Akolity dostaniemy amulet i wskazówki jak tego dokonać - jeśli coś pomylimy przeniesie nas do Siedziby Straży Portowej, gdzie rozmawiamy z klucznikiem - nagroda od tej podanej niżej różni się tylko ilością PH - jest ich wtedy 50) - porozmawiaj z Ginerionem – wyzywamy go na pojedynek - porozmawiaj z lekarzem (w Izbie chorych do której nas przeniesie) – doktor Limfecjusz zabierze nam amulet, klucze oraz „bolący przepis” - udaj się do Glauka. Na pewno ma dla ciebie nagrodę – 720,4k expa, 250 PH oraz mikstura Płomienny Żal (heroik - ulecza w sumie 120k punktów życia) i Pończochy Lilii (unikatowe – o wartości 500k)
<=> gracz WikPol:"Witam! Właśnie ukończyłem tego questa i-o dziwo-zabiłem i Gineriona, i Akolitę. Otrzymałem wtedy 720,4k expa, 100 PH oraz mikstura Płomienny Żal i Pończochy Lilii" - jak to zrobił to ja nie mam pojęcia, ale taką możliwość zapodaję:)
Ps. Sandariel: gdyby ktoś się wyteleportował, w trakcie questu, poza "nocne" mapki to wtedy należy udać się do portu Tuzmer do tawerny pod "Bosmańskim Biczem" i raz jeszcze zagadać do Spłoszonej Dziewki. Jest wtedy nieco inny dialog, ale ona teleportuje z powrotem do nocnego portu. Tyle, że wtedy czasem postęp questa zostaje cofnięty i trzeba powtórzyć niektóre etapy
7.Historia miłosna z Podgrodzia Nithal –
Semren i Laurynka (84 lvl) nazrywaj kwiatki na bukiet: 7 róż, kwiat gargulca, gałąź rosum – zrobi nam bukiet idziemy wręczyć – dostaniemy ciacho i do typa – i do niej – 3 próby: Próba męstwa (zabij Berog Astron (0/1)), Poddaj Semrena próbie znajomości poezji, Poddaj Semrena próbie inteligencji i charakteru – jeśli odpowiemy poprawnie w próbie poezji to Semren nie umiera - drugiej części questa wtedy nie ma - ale jeśli nam umrze to dostaniemy 849,8k expa, 15k złota, 250 PH i Naszyjnik marzyciela (unikat na 85 lvl - cios krytyczny +3%, wszystkie cechy +51, unik +9, życie +445, sa +72%)
Historia miłosna z Podgrodzia Nithal, cz. II - Przywróć Semrena do życia - [zaczynamy u Laurynki - od razu można jak zakochany zginie] zasięgnij wiedzy druida. Szukaj go na Bagnach Chojraków – bierze chustkę – zdobądź smoczą krew od przemytnika Irwina z Nithal – spełnij jego warunki [zdobądź 5 skór ognistej salamandry i 10.000 złota] pokaż smoczą krew Ardalowi – znajdź aptekarza w Nithal [szyld "Zielarz"] – przynieś cytrynę i sól Andronikusowi [ma je Rózia, Podgrodzie Nithal] – teraz porozmawiaj z Arialem [bagna] – zrób zastrzyk Semrenowi [wypadnie sztylet] – opowiedz Ardalowi o wpływie zastrzyku na Semrena – odnajdź wybitnego wynalazcę [który odbuduje serce] – to Gloik w Nithal [przepyta z budowy serca] – daj Gloikowi dzień czasu na skonstruowanie mechanicznego serca – osadź mechaniczne serce w klatce piersiowej Semrena – niewiele to dało teraz porozmawiaj z Ardalem – wymyśl, jak wrócić duszę Semrenowi – rozmawiamy z Laurynką i da nam łzy – 909k expa, 100 PH i naszyjnik – na 85 lvl dla wszystkich
8.Pogódź ze sobą skłócone wiedźmy (114 lvl) - początek u Wiedźmy Edny - porozmawiaj z wiedźmą Hoskarią o konflikcie (jest w Wiosce Rybackiej) - powiedz Ednie, że Hoskaria jest skłonna do zgody - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Hoskarią - udaj się do Amry (Werbin) z wizytą (i żabim udkiem) - poinformuj Ednę, że Amra jest gotowa się z nią spotkać - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Amrą – pora na intrygę czysto kobiecą - zanieś prezent Hoskarii i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - wróć do Edny i przekaż jej, że Hoskaria połknęła haczyk - zanieś prezent Amrze i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - powiedz Ednie, że również Amra zapowiedziała swoje przybycie na spotkanie - zaczekaj na wynik głównego spotkania pojednawczego – teraz należy oczyścić Komnatę Mrocznych Obrzędów (zostaniemy tam przeniesieni) - zabij: Volmat Zielony (0/15) - przekaż Ednie, że oczyściłeś jaskinię z plugastwa – 1,9 mln expa, 250k złota, 48 PH oraz: garść klejnotów [złoto +10763], ogniste kryształy [złoto +16471] i Kapelusz wiedźmy [unikat na 114 lvl dla wszystkich – pancerz 162, cios krytyczny +2%, wszystkie cechy +37, SA +65%, życie +445]
9.Pomóż botanikowi Filipowi przygotować odtrutkę dla jego chorego przyjaciela. (164 lvl) -
Zaczynamy u botanika Filipa w Podgrodziu Nithal (mniej więcej prawy dolny róg). Musimy obejrzeć rośliny (Nithal - Wennica Meflakasti - Jezioro Ważek i następne mapy). Jednak tutaj wystarczy tylko poczekać (około 5 - 10 min). Potem musimy przynieść po jednym pąku z roślin:
Wypadają one z roślin 160 - 164 lvl (Jezioro Ważek i okolice). Wracamy do Filipa i znowu czekamy 5 - 10 min. Następnie mamy:
Zabij grupowo: Urwigłówka (0/45)
Zabij grupowo: Ślinówka kwaśna (0/15)
Zabij grupowo: Szubieniczka wisząca (0/15)
Zabij grupowo: Mięsówka tyczkowa (0/15)
Zabij grupowo: Bezkiełka łaknąca (0/15)
Zabij grupowo: Wierciszka gniewna (0/15)
Zabij grupowo: Pąkówka zębata (0/15)
Zabij grupowo: Szponówka drapieżna (0/15)
Poinformuj Filipa, że rozprawiłeś się z groźnymi roślinami. Zdobądź dla botanika Filipa zioła, potrzebne mu do przygotowania mikstury leczniczej. Zanieś mu rutę (np. stare sioło), jaskółcze ziele (mapki z ważkami i roślinami) oraz błękitka kulistego (podgrodzie nithal). Dostajemy miksturę i zanosimy ją do Nitrusa (Nihtal, ma swoją kamienicę po lewej od ratusza). Odbierz od lekarza Limfecjusza z Nithal środki przeciwbólowe (Nithal, północna izba chorych). Odbierz od Nitrusa miksturę dla Filipa. Zanieś Filipowi miksturę leczniczą oraz środki przeciwbólowe.
Dostajemy nagrodę:
3,2m expa (światy zwykłe)
450k złota
250 ph
denar
Bagna Chojraków
1. Zdobądź korzeń mandragory (alraunę) dla Ardala (63 lvl) –
zdobądź woskowe zatyczki do uszu. Udaj się do Wioski Pszczelarzy – za 1k dostaniemy zatyczki od Hieronima – wracamy na bagna – idź po miecz do kowala Griszy z Podgrodzia Nithal (potrzebuje 5 skór srebrnego bazyliszka i 10.000 sztuk złota), wracamy do Adrala – ulepsza miecz - idź do rybaka Almonda z Podgrodzia Nithal po linę – wracamy do Adrala – ubieramy miecz, zatyczki i linę – wyrywamy chwasta (dolny róg prawy mapki Bagna Chojraków) – 233,7k expa i Mikstura z dodatkiem Alrauny (Pełne leczenie: 35k)
zdobądź woskowe zatyczki do uszu. Udaj się do Wioski Pszczelarzy – za 1k dostaniemy zatyczki od Hieronima – wracamy na bagna – idź po miecz do kowala Griszy z Podgrodzia Nithal (potrzebuje 5 skór srebrnego bazyliszka i 10.000 sztuk złota), wracamy do Adrala – ulepsza miecz - idź do rybaka Almonda z Podgrodzia Nithal po linę – wracamy do Adrala – ubieramy miecz, zatyczki i linę – wyrywamy chwasta (dolny róg prawy mapki Bagna Chojraków) – 233,7k expa i Mikstura z dodatkiem Alrauny (Pełne leczenie: 35k)
Baszta Wilczych Kłów
1. Pomóż Dobromirowi ora Kasti wygrać konkurs win (39 lvl) -
poproś Kowala Griszę (Podgrodzie Nithal) o wykonanie świdra (należy poczekać i zapłacić 500 złota) – udaj się do Magazynu win, postaraj się odwrócić uwagę strażnika Billa od beczki z najstarszym winem – mówimy żeśmy z komisji – teraz do Dobromira – a teraz do Nithal znaleźć osobę, która zechce podrobić dokumenty – Uniwersytet płd p.0, Zak Biavoli (koszt 10k, czekamy 10 minut) – teraz do strażnika – robimy dziurkę – 41,3k expa, 10k złota i szmaragd (neutralny, wart 12k)
ps. by go "dostać" należy mieć ukończony quest "Rozwiej wątpliwości Mefla" (39lvl) z Winnicy Meflakasti
poproś Kowala Griszę (Podgrodzie Nithal) o wykonanie świdra (należy poczekać i zapłacić 500 złota) – udaj się do Magazynu win, postaraj się odwrócić uwagę strażnika Billa od beczki z najstarszym winem – mówimy żeśmy z komisji – teraz do Dobromira – a teraz do Nithal znaleźć osobę, która zechce podrobić dokumenty – Uniwersytet płd p.0, Zak Biavoli (koszt 10k, czekamy 10 minut) – teraz do strażnika – robimy dziurkę – 41,3k expa, 10k złota i szmaragd (neutralny, wart 12k)
ps. by go "dostać" należy mieć ukończony quest "Rozwiej wątpliwości Mefla" (39lvl) z Winnicy Meflakasti
2. Pomóż rannemu Lotharowi (90 lvl) - udaj się do alchemika Nitrusa (Nithal) i poproś go o przyrządzenie mikstury –
teraz do Torneg - spytaj się jednej z kapłanek, czy nie przygotowałaby dla ciebie eliksiru (da kartkę) – teraz idź do Nefreay (również w Torneg) – poczekaj, aż kapłanka się dowie czegoś na temat mikstury – wysyła nas by odszukać uzdrowiciela z wioski leżącej na bagnach na południowo-zachodnim krańcu krainy – chodzi o Jemenossa (Mythar) – potrzebuje jedną arnikę i dwa krwawniki. "Oprócz tego będę potrzebował miksturę wiewiórki" – Felkissian podpowie, gdzie mamy jej szukać – zanosimy wszystko do Jemenossa, zapłata dlań to kryształ soli (kopalnia mapkę wyżej) – czekamy 15 minut – zanieś Lotharowi eliksiry lecznicze – odwiedź Lothara za jakiś czas, by sprawdzić, czy zażycie eliksiru odniosło zamierzony skutek – przeniesie nas w inny wymiar bo jest słabiutki – są tam stwory na 95-105 lvl - łazimy kilka razy po porost – jak już mamy wchodzimy w portal (w jednym z rogów mapki - nalezy wypowiedzieć zaklęcie) – przenosi nas do Lothara – 613,4k expa, 25k złota, 70 PH i Magiczny pierścień Lothara (na 90 lvl - wszystkie cechy +31, unik +9, życie 968, podczas ataku unik przeciwnika jest mniejszy o 9, SA +31%)
teraz do Torneg - spytaj się jednej z kapłanek, czy nie przygotowałaby dla ciebie eliksiru (da kartkę) – teraz idź do Nefreay (również w Torneg) – poczekaj, aż kapłanka się dowie czegoś na temat mikstury – wysyła nas by odszukać uzdrowiciela z wioski leżącej na bagnach na południowo-zachodnim krańcu krainy – chodzi o Jemenossa (Mythar) – potrzebuje jedną arnikę i dwa krwawniki. "Oprócz tego będę potrzebował miksturę wiewiórki" – Felkissian podpowie, gdzie mamy jej szukać – zanosimy wszystko do Jemenossa, zapłata dlań to kryształ soli (kopalnia mapkę wyżej) – czekamy 15 minut – zanieś Lotharowi eliksiry lecznicze – odwiedź Lothara za jakiś czas, by sprawdzić, czy zażycie eliksiru odniosło zamierzony skutek – przeniesie nas w inny wymiar bo jest słabiutki – są tam stwory na 95-105 lvl - łazimy kilka razy po porost – jak już mamy wchodzimy w portal (w jednym z rogów mapki - nalezy wypowiedzieć zaklęcie) – przenosi nas do Lothara – 613,4k expa, 25k złota, 70 PH i Magiczny pierścień Lothara (na 90 lvl - wszystkie cechy +31, unik +9, życie 968, podczas ataku unik przeciwnika jest mniejszy o 9, SA +31%)
Winnica Meflakasti
1. Pomóż dozorcy Magazynu odnaleźć uszkodzoną beczkę (26 lvl) -
jest on w magazynie win - szukamy uszkodzonej beczki na pierwszym poziomie Magazynu, a po znalezieniu wracamy do dozorcy – teraz przelej wino z uszkodzonej beczki do dobrej – 6,6k expa i butelka wina rodziny Mefla (mikstura lecząca 12 razy po 500 punktów życia)
jest on w magazynie win - szukamy uszkodzonej beczki na pierwszym poziomie Magazynu, a po znalezieniu wracamy do dozorcy – teraz przelej wino z uszkodzonej beczki do dobrej – 6,6k expa i butelka wina rodziny Mefla (mikstura lecząca 12 razy po 500 punktów życia)
2. Rozwiej wątpliwości Melfa (39 lvl) - początek u Wazira hen Mefla -
porozmawiaj z dozorcą magazynu – przynieś dozorcy magazynu różowe wino do degustacji – Nithal „Zajazd pod Złamanym Dukatem” (u Negranta przy wejściu) – od razu kupujemy trzy winka (czyli z każdego "koloru" po jednym) by nie latać wte i nazad – dozorca wysyła nas teraz do beczki w magazynie (na pierwszym poziomie „beczka z najstarszym winem”) – teraz po karafkę – kupimy w Nithal, u Hektora (Gildia Kupców p.0 - część zachodnia) – przelewamy winko i zanosimy dozorcy – wracamy do Wazira – 41,3k expa, 15k złota i 5 PH (jak zażyczymy powodzenia)
porozmawiaj z dozorcą magazynu – przynieś dozorcy magazynu różowe wino do degustacji – Nithal „Zajazd pod Złamanym Dukatem” (u Negranta przy wejściu) – od razu kupujemy trzy winka (czyli z każdego "koloru" po jednym) by nie latać wte i nazad – dozorca wysyła nas teraz do beczki w magazynie (na pierwszym poziomie „beczka z najstarszym winem”) – teraz po karafkę – kupimy w Nithal, u Hektora (Gildia Kupców p.0 - część zachodnia) – przelewamy winko i zanosimy dozorcy – wracamy do Wazira – 41,3k expa, 15k złota i 5 PH (jak zażyczymy powodzenia)
3. Wazir hen Melfa chce zwiększyć produkcję wina, pomóż mu (86 lvl) -
zabij: Korred wojownik (0/45), Korred czterołapy (0/40), Korred zbrojny (0/5) – są w magazynie – bijemy i wracamy (trza ciut poczekać) – ale szuje nadal są! Przeszukaj więc magazyn i spróbuj odnaleźć miejsce, z którego mogą wydostawać się korridy – idziemy do Magazynu win p.3 i znajdujemy "pachnący" korytarz – 543,1k expa, 40k złota i winogronowe rękawice (na 86 lvl – pancerz:93, all cechy +30, życie 316, przywracają 113 hp podczas walki]
ps. Żeby wykonać tego questa trzeba skończyć quest z akademii w Nithal (na 50 lvl)
zabij: Korred wojownik (0/45), Korred czterołapy (0/40), Korred zbrojny (0/5) – są w magazynie – bijemy i wracamy (trza ciut poczekać) – ale szuje nadal są! Przeszukaj więc magazyn i spróbuj odnaleźć miejsce, z którego mogą wydostawać się korridy – idziemy do Magazynu win p.3 i znajdujemy "pachnący" korytarz – 543,1k expa, 40k złota i winogronowe rękawice (na 86 lvl – pancerz:93, all cechy +30, życie 316, przywracają 113 hp podczas walki]
ps. Żeby wykonać tego questa trzeba skończyć quest z akademii w Nithal (na 50 lvl)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz