czwartek, 23 czerwca 2016

Torneg i okolice

1.Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 lvl) – 
napełnij wiadro wodą > wieśniak przy studni – odszukaj Krasulę i daj jej pić – wróć do babci i do Krasuli by ją wydoić (krowę nie babcię!) – z mlekiem do babci a potem do kota by się napił 
NAGRODA:1,3k expa i skórzane rękawice siły (na 10 lvl - pancerz +7, siła +14)

2.Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg (10 lvl) - 
porozmawiaj z Lidią (przy fontannie) – odszukaj Dena (jest w Torneg) – wróc do Lidi „...zmień zachowanie...” – da chustkę i mamy wrócić do Dena – „...kocha i się zmieni...” 
NAGRODA: hełm Dena (na 10 lvl - pancerz: 9, wszystkie cechy +13) – i wracamy do Lidii – 1,3k expa, 200 złota i perłę(neutralna)

3.Zabij wilki pożerające owce pastucha Mira (11 lvl) – 
jest za rzeką w Torneg – zabij: Szary wilk (0/5) 
NAGRODA: 2,3k expa, bursztyn (neutralne), ser (konsumpcyjne)

4.Pomóż Surfinii przygotować obiad dla Moliwii (12 lvl) (Torneg – dom Moliwii) 
– zapytaj się Moliwii jaką chciałaby zjeść zupę (jest na piętrze) – ma ochotę na ogórkową – wracamy do Surfinii – teraz idziemy po 2 ogórki i 2 marchewki do Syntii w Torneg – teraz: 2kg ziemniaków (czyli raz ziemniaki), cebulę i śmietanę – znów Syntia – Surfinia (odda za zakupy) – teraz do Moliwii na pięterko – na drugie prosi o pieczoną rybę – schodzimy do Surfinii – wysyła nas do Galisa po rybkę (jest w Torneg) – ten da surową rybę za 50 złota – no to do Surfinii – teraz do Moliwii spytać co na deser – tort czekoladowy! – schodzimy do Surfinii „Kucharka z Ithan powinna mieć przepis na taki tort. Udaj się do niej, ale najpierw kup 1 wiśnię oraz 1 śmietanę u Syntii w Torneg” – po kupieniu idziemy do Ithan (kucharka jest w Barakach – na parterze) – wręczamy jej paczkę i składniki – i z gorącą paczuszką wracamy do Surfinii – wysyła nas do Moliwii z obiadem (dostaniemy 2k złota) 
NAGRODA: 3,7k expa, 2k złota, 5 PH i kawałek tortu czekoladowego (leczy 100 punktów życia)

5.Zezwolenie na teleportację do Torneg (13 lvl) – 
należy przynieść łeb Mithrylowej Łapy – Łapa jest w Orlej Grani (biały tygrys - ma 30 lvl) – dopłacamy 800 złota i zyskujemy NAGRODA: 1,9k expa oraz zezwolenie na teleport do Torneg

6.Pomóż Alanowi z Torneg pozbyć się potworów (15 lvl) 
– „Oczyść Górską Grotę ze złych potworów” – zabij: Gaunt*(0/8)[czyli młody też będzie policzony], Pełzacz*(0/3), Tygrys (0/1) [wejście do groty: Torneg za rzeką] – wracamy do Alana – ma nowe zlecenie – „Zabij zwierzęta, które zadomowiły się nieopodal lasu” – zabij: Nietoperz (0/5), Szary wilk (0/5), Czarny wilk (0/1) 
NAGRODA: 2,8k expa, 250 złota i 5 PH

7.Zdobądź łeb Mithrylowej Łapy dla Wirsyna (20 lvl) – 
tym razem musimy zabić Łapę 
NAGRODA: 9,4k expa i pawęż (tarcza na 23 lvl – wojownik i paladyn - pancerz +61, odporność na błyskawice +1%, blok +23)

8.Zdejmij urok antysnu z męża Salome (20 lvl) – 
musisz znaleźć kwiat Gargulca, liść Byterii oraz gałąź Rosum – wróć potem do Salome – teraz odszukaj Grambera (jest w Starych Ruinach po lewej stronie u góry) – znajdź wilczy kieł i udaj się do Barnersa, on zrobi naszyjnik. Odnajdziesz go w Werbin – nie należy skąpić złota, że tak powiem – dostaniemy naszyjnik – wracamy do Grambera i dostaniemy pół przepisu – drugie pół mają bracia Daak na Przełęczy Łotrzyków – ci chcą kamień księżycowy (do zdobycia w jaskini w Orlej Grani) – i dają przepis – wracamy do Salome – teraz do Kowelina (jest w Uroczysku) po miksturę usypiającą – ten za zapłatę prosi o skóry tygrysa i czarnego niedźwiedzia – dostaniemy miksturę – wracamy do Salome – teraz chce butlę wina (ma Syntia w Torneg) 
NAGRODA: 15,7k expa i Złoty posążek uroku (neutralny)

9.Pomóż Edarowi zdobyć lutnię (23 lvl) - 
jeden z grajków utracił lutnię i prosi nas o pomoc - udajemy się więc do Huslina w Ithan, aby zrobił mu nową - potrzebny budulec na lutnię dostarczy nam drwal z Ithan (deski zanosimy Huslinowi), a metal na struny zapewni nam Umbar z Torneg (należy przeszukać wóz stojący obok - szukamy oczywiście do skutku) - z metalem wracamy do rzemieślnika z Ithan (jeśli ofiarujemy Huslinowi ciut złota dostaniemy 1 PH) - gotową lutnię zanosimy Edarowi by mógł na niej dalej ślicznie rzępolić 
NAGRODA: 14k expa, 10 PH i skóra srebrnego bazyliszka

10.Pomóż Brutusowi zdobyć serce Kidy (25 lvl) – 
zleca Brutus (lewy dolny róg Torneg)- udaj się do Kidy i zapytaj się jej o ulubioną potrawę – wróć do Brutusa – zdobądź 2 jaja królewskiego czerwia i zabij: Czerw królewski (0/6) – ponownie Brutus – teraz udaj się do Kucharki z Ithan po potrzebne przyprawy – baraki w Ithan (koszt 500 złota - zostanie nam to zwrócone) – wracamy do Brutusa - poszukaj ogniska (Stare Ruiny - klikamy ognisko i pieczemy jaja) – wracamy do Brutusa – teraz z listem do Kidy obok i do Brutusa 
NAGRODA: 17,7k expa, 1k złota i 5 PH

11.Przynieś świeczki dla Umbara z Torneg do oświetlenia wozu (35 lvl) - 
Porozmawiaj ze Zbigniewem z Wioski Pszczelarzy – ten wysyła do Gorgona (karczma w Eder, na piętrze) – Gorgon osobiście potrzebuje dostać się do krzewu bawełny – oczyść mu drogę, czyli zabij: Waran krokodylowy (0/10), Waran szary (0/10), Waran krótkoogonowy (0/10), Waran stepowy (0/10), Waran piaskowy (0/3) – wracamy do Gorgona – do wyboru: da knoty (pobiera 1k złota) lub wyśle je posłańcem – ja wybrałem pierwsze – można popylać do Zbigniewa – da świeczkę, 1,5k złota i herbatę leczącą – i do Umbara w Torneg 
NAGRODA: 45,7k expa i Wężowa kolczuga (zbroja na 35 lvl - pancerz: 116, odporność na truciznę +15%, odporność na błyskawice -3%)

12.Ostrze Niebios (40 lvl)
przynieś Alrikowi sztabkę żelaza, bryłkę srebra i gwiezdny pył z szybu kopalni Karka-Han – robimy 3 pomniejsze questy z Przedmieść Karka-han (tam są opisane) 
NAGRODA: 44,3k expa, tracimy 16,5k złota, zyskujemy Ostrze niebios (dwuręczny miecz tylko dla wojownika - na 50 lvl - atak 661-808, cios krytyczny +2%)

13.Pomóż Cedrikowi rozwiązać jego obawy dotyczące berserkerów (137 lvl) - 
dowiedz się w obozie berserkerów, jakie są ich zamiary względem okolicznych osad (rozmawiamy z Sekretarzem w Małej Twierdzy na p.1) - wróć z informacjami do Cedrika - przekaż informacje sekretarzowi berserkerów, a także zaproponuj przedłużenie paktu o nieagresji - zaczekaj na wynik rozmów sekretarza z przywódcami - przekaż burmistrzowi Torneg ultimatum, jakie stawiają mu berserkerzy - wracamy do Sekretarza - roznieś racje żywnościowe po skrzyniach na terenie Twierdzy (należy zapełnić z pięć skrzyń) - przekaż sekretarzowi, że rozniosłeś pożywienie - zanieś podpisany akt do burmistrza Torneg - coś finansowo się nie zgadza więc.. zabij:Berserker Kohta (0/15), Berserker Ahin (0/15), Berserker Murro (0/15), Berserker Thruta (0/15), Berserker Hlomer (0/15), Berserker Grilull (0/15), Berserker Rokh (0/15), Berserker Okel (0/15) - oraz zabij grupowo Berserker Amuno (0/1) i Fodug Zolash (0/1) - przekaż sekretarzowi, że wojska zostały wycięte do głowy z przywódcami na czele. Ostrzeż przed próbami zemsty na Torneg (bierzemy kluczyk od Sekretarza) - zabierz złoto ze skarbca (okolice prawego górnego rogu mapki) – dostajemy woreczek – i mkniemy do burmistrza Torneg 
NAGRODA: 3,1 mln expa, 2,5 mln złota, 135 PH oraz kluczyk

14.Test odwagi Urgala Mocnego (160 lvl) - 
początek u Urgala Mocnego - 
"Sprawdź swoją odwagę udając się do Nawiedzonych Kazamatów, do których dojdziesz przez Osadę Czerwonych Orków. Tam zabij kilka tuzinów orczych duchów. Nie będziesz mieć problemów z ich znalezieniem, gwarantuję" - zabij: Duch pradawnego orka (0/15), Duch pradawnego wojownika (0/20), Duch pradawnego szamana (0/20) - wracamy do Urgala: 
NAGRODA: 1,9 mln expa oraz Dowód odwagi (klucz do Zapomnianego Lasu) 

Leśna Przełęcz
1. Zadbaj o balans w naturze (7 lvl?) 
Zaczynamy u Ardina (72,1). Wybrałem pierwszą opcję dotyczącą zabicia jeleni. Zabijamy więc pięć młodych jeleni i wracamy do zleceniodawcy. 
2. Pomocna dłoń druida (7 lvl?) 
Quest rozpoczyna się automatycznie po zakończeniu poprzedniego. Idziemy do ogniska na 78,54 i pieczemy dwa mięsa. Udajemy się do druida obok, następnie idziemy na piętro jego domu i na 9,6 czytamy książkę. Zbieramy trzy macierzanki i idziemy do Vincenta, a następnie zabijamy 5 wilków i z kłami idziemy do kotła obok druida. Wrzucamy najpierw dwie macierzanki, potem kły i na koniec jeszcze jeden kwiat. Rozmawiamy z Vincentem. 
Nagroda:+328 exp +100 zł
3. Mikstura leśniczego Fangorna (8 lvl?) 
Quest możemy rozpocząć natychmiast po zakończeniu poprzedniego. Idziemy do Fangorna (25,27). Ja wybrałem opcję "Mikstura od Vincenta". Idziemy do Syntii w Torneg, kupujemy soczek i wracamy do leśniczego. 
Nagroda:+819 exp +200 zł 
4.Pomóż druidowi Vincentowi sporządzić niezwykłą miksturę (138 lvl) - 
zleceniodawca (Druid Vincent) znajduje się oczywiście w Leśnej Przełęczy przy domku - zdobądź dla druida 5 mikstur Berserkerów – tarutaned bereskerów - przynieś Vincentowi napoje leczące, które wytwarza Tunia Frupotius - przynieś mi proszę po jednym najsilniejszym specyfiku leczącym z Mythar odpowiednio od każdego sprzedawcy (Opatrunek nasączony magią i Eilksir zdrowia z jadu gniewosza) - zdobądź dla Vincenta trujący bluszcz i liść obwojnika - przynieś druidowi Ponuraka wymiotnego i Zielonka obłąkańca - kup w Ograbar-dun najlepszą miksturę oferowaną przez Ypsliego (Posągowa rosa) - odbierz golemom iskierkę życia i zanieś ją Vincentowi (może być potrzebnych kilka – tylko ostrożnie bo każda ..mogłaby podpalić cały las..) 
NAGRODA: 2,6 mln expa, 450k złota oraz Esencja Życia (unikat – 100 użyć (co 5 minut), leczy po 7,5k hp i wzbogaca o 25k złota za każdym razem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz